Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Корсун Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Корсун Г. О. 
Роль батьків у процесі професійного самовизначення старшокласників в Україні та Німеччині [Електронний ресурс] / Г. О. Корсун // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(1). - С. 353-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(1)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.219 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Корсун Г. 
Світовий досвід реалізації компетентнісного підходу в процесі становлення сучасного фахівця [Електронний ресурс] / Г. Корсун // Порівняльно-педагогічні студії. - 2012. - № 4. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2012_4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.805 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Корсун Г. О. 
Формування компетентності вибору професії старшокласників сучасних шкіл Німеччини [Електронний ресурс] / Г. О. Корсун // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2014_3_14
Проаналізовано останні дослідження німецьких науковців, де основний наголос робиться на професійному самовизначенні старшокласників у школах Німеччини. Розглянуто основні підходи провідних вітчизняних та зарубіжних вчених щодо реалізації компетентнісного підходу в системі профорієнтаційної роботи в закладах середньої освіти. Визначено суть, зміст і структуру поняття "компетентності вибору професії". Детально розглянуто основні складові даного процесу та головні фактори впливу на процес формування даного виду компетентності у структурі особистості сучасного старшокласника. Наведено рекомендації щодо можливості запозичення елементів німецького досвіду ведення профорієнтаційної діяльності з метою професійного самовизначення учнів у вітчизняній школі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.603 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Корсун Г. О. 
Шляхи підвищення якості викладання англійської мови професійного спрямування в технічних університетах України [Електронний ресурс] / Г. О. Корсун // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 2. - С. 343-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_2_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Корсун Г. 
Європейський досвід формування компетентності у виборі професії майбутніх фахівців технічного профілю в процесі вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / Г. Корсун // Порівняльно-педагогічні студії. - 2015. - № 1. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2015_1_22
Розглянуто європейський досвід формування компетентності у виборі професії молоді під час вивчення англійської мови. Звернено увагу на дослідження методів викладання іноземної мови майбутнім фахівцям технічного профілю на основі компетентнісного підходу. Проаналізовано міжнародний досвід використання новітніх технологій в університетах ЄС. Висвітлено переваги та недоліки застосування мультимедійних технологій у навчальному процесі шкіл та університетів. Узагальнено те, що саме компетентність у виборі професії відіграє важливу роль у професійному самовизначенні особистості як в ЄС, так і в Україні.Рассмотрен европейский опыт формирования компетентности в выборе профессии молодежи при изучении английского языка. Обращено внимание на исследование методов преподавания иностранного языка будущим специалистам технического профиля на основе компетентностного подхода. Проанализирован международный опыт использования новейших технологий в университетах ЕС. Освещены преимущества и недостатки применения мультимедийных технологий в учебном процессе школ и университетов. Подчеркнут тезис о том, что именно компетентность в выборе профессии играет важную роль в профессиональном самоопределении личности как в ЕС, так и в Украине.We consider the European experience of forming competence in choosing a career in the youth learning English. Attention is paid to research methods of foreign language teaching future specialists of technical profile on the basis of competence approach. Analysis of international experience in the use of new technologies in the universities of the European Union. The advantages and disadvantages of multimedia technologies in educational process of schools and universities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.787 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Корсун Г. 
Становлення та розвиток автономії університетів: європейський досвід [Електронний ресурс] / Г. Корсун // Порівняльно-педагогічні студії. - 2016. - № 1. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2016_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.609 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського